søndag 12. oktober 2008

Morgonstund

No har eg nytt ei fredeleg morgonstund, med ein kopp kaffi, nydeleg Belgisk sjokolade, svenske viser på cd - spelaren og PC`en i fanget. Utruleg deilig. Mine søte små har eg lånt vekk til nabohuset for anledningen. Kaffien på bilete er ein Cappuchino frå kaffibaren, her i huset må eg nøya meg med vanleg traktekaffi. Eg øver stadig på å laga mønster i kaffiskummet, foreløpig er eg ikkje så god, men berre vent, snart vert det hjerter, blad og trær i kaffien. Men god er kaffien i alle fall. Set mi æra i å servera SKIKKELEG kaffi.
Her er ungane foreviga ei tidleg morgonstund i feriehuset me leigde i Danmark i sommar. Då hadde dei gått til angrep på støvsugaren i eit tappert forsøk på å ta livet av "dragen".

Frøken dings hadde iført seg støvlar for anledningen. Veit aldri når golvet står under vatn.....Men i dag har eg altså fått ei lita stund for meg sjølv. Er så heldig at eg har verdens beste foreldre i nabohuset, og av og til låner dei ungane på søndagsmorgonen, sånn at me kan sova litt ekstra (eller blogga litt......) Rein luksus:0) Foreløpig ser det ut som om me er over det verste av feber og slikt, så eg kryssar fingrane for at stormen er over for denne gong. Ha ein flott søndag:-)

3 kommentarer:

Guttemamma sa...

Ja, vi småbarnsmødre trenger virkeig noen stille stunder innimellom. Snakk om supre naboer!

BO sa...

Heldig du, med besteforeldre så nært! Godt og trygt! Så skjønne dei to er! Nydelige!

Merete sa...

Så deilig med foreldre/besteforeldre i huset rett ved sida av som låner ungane rett som det er!!! heldig er du ;o)
koselege bilder av dei skjønne ungane dine!!