mandag 27. oktober 2008

Eg er her enno;)


Den siste veka er det ikkje mykje de har høyrt frå meg her inne. Må berre unskulda at eg ikkje har vært særleg aktiv med å legge ut nye innlegg, eller legge att komentarar rundt forbi, men eg har rett og slett ikkje hatt overskot til meir enn ungane. Vart skikkeleg slått ut eit par dagar, og har hatt ein aldri så liten bloggtørke........Men forhåpentlegvis er det forbigåande;) Håpar de ber over med meg ei lita stund, for snart vert alt så mykje betre......;) Biletet er eit trykk av ein av mine yndlingskunstnarar Olga G Nilssen, og vart kjøpt på galleriet hennar på flekkerøya i ferien vår i fjor. Biletet heiter"Toneskaparen". Eg håpar det ein dag får selskap av fleire av hennar bilete. Ha ein fin sundagskveld, og ei flott veke:)

2 kommentarer:

Lisemoren sa...

Så flott dette bildet var. Og bokmerkene ble jo nydelige

Solveig sa...

Kjempe fint bilde:)
Vi venter på deg vi;)
Er ikke alltid man har tid til blogging!
Skulle kommentere innlegget ditt over, men fikk det ikke til..
Hmm! Men det med feil dato skjønner ikke jeg heller noe av.. Så desverre ikke noe hjelp fra meg.

Håper du får ei kjempe fin uke:)