søndag 10. mai 2009

Oi!!!!!!!!!

Her sit eg ein fredeleg sundagskveld og anar fred og ingen fare, då det brått plingar i mobiltelefonen. SMS frå naboen, tantemimmi. Så koseleg tenkte eg. Kanskje ho er klar for ein kopp kaffi i måro, så kan ho hjelp meg med å bli kvitt litt av den vanvittig gode rabarbrapaien eg laga i dag.

"Hei. Sjekk bloggen! Eg fekk sjokk" stod det. Skummelt tenkte eg. Eg er nemleg ekspert på katastrofetenking, så eg rekna med alle bileta var sletta, eller at nokon hadde lagt att ein skikkeleg ekkel komentar. Stor var gleda, og overraskinga då eg oppdaga at eg hadde VUNNE!!!!!!!!! Ein nydeleg kjole frå Dundelina

mai_09_107_thumb[7]

Eg som ikkje har vunne meir enn eit par serviettar dei siste x-antall år!!! Å kor eg gler meg til å ta kjolen på frøken dings:) Gjett om ho vert fin!!! Så kan ho og minsten til tantemimmi (som er fotomodellen på dette nydelege bilete eg har lånt frå tantemimmi) hoppa på trampolinen i Dundelina kjolane sine.

image_460 Bilete lånt frå minimikki   Tuuuuuuusen takk tantemimmi!!!!!! Du er herved invitert til å feira med rabarbrapai i morgon:0)

12 kommentarer:

Guttemamma sa...

Så stas, tenker frk.dings blir skjønn i den!! God natt fra meg og en strålende uke med god pai:-)

Svigerinno sa...

...og eg som har tankt tanken i heila dag at kanskje eg skulle invitera meg ein tur på besøk... og så har du vore heima med rabarbrapai og greie! Vi kom heim i går kveld, så i dag har vi vore i skogen og funne postar. Gler meg til å sjå frøkeno i kjolen den såg flott ut!

Tante Mimmi sa...

fnis!
Det var jo heilt snodigt..!
Eg var redd nokon skulle tenkja korupsjon!
Men rett skal være rett sjølv om eg kan kasta kjolen bort til deg!

Pai har me vel plass til!;) I mellom pakking og vasking og nye t-skjorter og badetøy! (puh)

Guttemamma sa...

he he...:-)

mette sa...

Så heldig :) Takk for hyggelig kommentar. I mangel av Panduro i nær avstand, så er lerretet mitt fra Europris.

Ha en fin dag!

Lisemoren sa...

Så nydelig den kjolen var da. Gratulerer. : )

Villblomsten sa...

Takk for tilbakemeldingen ;-)

Nå får jeg bare finne en butikk her i Bergen som selger det også :-)

eller ta en tur til Stord :-)

Solveig sa...

Hei hei:)
Takk for hilsen du la igjen for en stund siden. Det ble plutselig en uplanlagt blogg pause på meg.
Men nå er jeg tilbake:)
Hvordan er der med deg da??
Så godt at du hadde vinnerlykke nå;) Det fortjener du!!
Håper vi kan blogges mer framover;)
God natt.

Veronica sa...

Så heldig du var som vant da! :)
Gratulerer.:)

Rosa sa...

Åh, DET var ein fin premie, det! Grattis :D

PS: har du meir att av den rabarbra-paien? Det høyrdest NYDELEGT ut!

Bea sa...

Gratulerer:o)


Kjolen var nydelig.

Nå blir nok frk.dings kjempe fin.


Klem fra Bea

Anne på Moseplassen sa...

det var en skikkelig søt liten kjole :) og rabarbrapai må jo være perfekt følge til :)