tirsdag 5. mai 2009

Ny favoritt

Eg innrømmer det med ein gong, og utan å protestere; Eg er avhengig av interiør og hageblad. Kor mange som kan hamne i handlekorga i løpet av ein mnd. er noko eg helst ikkje vil gå inn på, men det vert eit par…………No har eg funne ein ny favoritt. Eit blad som handlar om både hus og hage, nemleg dette:

Henriette 003

“Drømhem og tradgård”. Eit nydeleg blad som verkeleg gjev meg sommarfornemmelsar, og masse gode idear både for interiør og hage.

Henriette 007

Dette bladet har hovedfokus på uteplassen, og det passar jo bra i desse tider. Eg har kost meg med å bla gjennom, og nyte bileta, og no ska eg ta fram kaffikoppen og prøve å lese litt svensk;) Kjempeflott blad , løp og kjøp;)

(Nei eg er ikkje sponsa, men om nokon i dette bladet forvillar seg innom bloggen min, vil eg berre gjere merksam på at eg kan kjøpast, hi,hi)

Ha ein flott ettermiddag:0)

4 kommentarer:

Christina Mari sa...

Åj,så ut som et flott blad! Skjønner at du koser deg.
Ha en strålende dag.
Klem C.

Lisemoren sa...

Da skal jeg jammen prøve å få tak i det. Jeg syns av og til jeg går på en smell når jeg kjøper interiørblader, men det er helst når jeg kjøper noen jeg ikke har kjennskap til . Er ofte mye reklame også syns jeg. Men kjekt med anbefalinger, da blir det ekstra spennende. Ha en flott dag : )

Guttemamma sa...

Det er mitt nr en blad også,begynte for noen år siden fordi de har fantastiske julenr fra oktober,fulle av inspriasjon. Så oppdaget jeg at sommerutgavene var like fine...
KOs deg,klem

Tante Mimmi sa...

låna?