mandag 3. november 2008

Treig!


Hjelp!!! Bloggen min finn ikkje fram i kalenderen!!! La inn innlegg i går som havna på 27.oktober. Hmmmmm. Rett nok er eg treig av meg, men det får vera grenser. Eg veit stort sett kva dag det er, og har ikkje opplevd å ligga bakpå med 6 dagar. Sånn reint bortsett frå med alt husarbeidet då. Det ligg vel rett som det er rot som burde vore rydda for ikkje berre 6 dagar, men 6 veker sidan. Minst! Bloggen har slitt litt med hukomelsen, og får ikkje alltid til å hurtiglagre når eg legg inn nye innlegg - Kan det ver ein samanheng?? Ikkje veit eg, men eg vonar det står 3.november på dette innlegget. Nokon som har opplevd det samme?? (Det er 3. november i dag???)

5 kommentarer:

Solveig sa...

JA du sier noe der,han henger ialefall opp klærne sine!
Det er vell noe det og:)
Hehe, selvfølgelig tenker han at en knagg er til oppheng! Det er bare vi tullete damer som vil ha de til pynt:P

Håper du får en fin fin dag, en uke for seint,eller ikke;)
Her er det også en del vasking som henger etter..

Guttemamma sa...

Merkelig...har du sjekket inne på innstillinger,det er det eneste som faller meg inn. Min sto på en eller annen sydhavsøyklokke før, og det ble jo bare tull..Og du, det er jo 3.desember idag, nå må du komme igang med småkakene...he-he

Vibeke sa...

God kveld :o)

Så koselig at du la igjen hilsen inne hos meg!Tar det som et kompliment at du vil ha meg på listen din :o)Nå skal jeg smøre meg noen brødskiver og lage meg en kopp te og kose meg her inne på bloggen din.Gleder meg til å se og lese :o)

Klem fra Vibeke

PS:Ringen fra Tante Mimmi kom i posten i dag, kjempefin var den!!!!!

♥ H@rmoni ♥ sa...

Hei! Når du skriver innlegget, kan du trykke nedi hjørnet på tilpasss (tror det er det det står). og da dukker det opp dato og klokkeslett. Det kan være du har opprettet et innlegg 27. okt uten at det stod noe på det, og så har du fortsatt å skrive på det seinere når du skulle opprette et nytt innlegg.

Kristines verden sa...

Hmmm, det er allltid noe med sånne maskiner...det er utrolig irriterende! Hos meg hopper skrifta hvor som helst når jeg eks. skriver kommentarer- det får jeg "dilla" av... Ha en fin kveld!