lørdag 29. november 2008

Advent

Då har me endeleg kome til første sundag i advent. Eg ventar alltid med å pynte, lytte til julemusikk og ete diverse juleprodukter til me anten skriv 1. desember eller første sundag i advent. Så i frå og med i morgon, er jula på rask innmarsj i huset her. Dei første teikna har allereide dukka opp. Stjerne og adventsstake i vindauga, lilla løparar på bordet, og sjølvsagt min heimelaga adventsstake på spisebordet. I mange år har eg laga ein adventsstake med, mose, englar julestjerner og lilla lys, men i år hadde eg lyst til å fornye meg litt. Eg har lete meg inspirera av kvite kubbelys, og adventstall, og i år ville eg prøva det. Men eit par englar måtte eg ha med likevel.
Denne stor kvite passa jo godt inn, og den litle Luciaterna måtte eg og ha med. Luciaterna har ein heilt spesiell historie. Ei av niesene mine har Downs syndrom, og eit år, ikkje så mange år etter ho vart fødd, fann mora hennar og eg nokre slike figurar, og me syntes dei hadde typiske Downs trekk ; breie, flate naser, breie hender og litt skrå auge. Me var jo nødt til å ha med oss kvar vår heim;) Sidan den tid har figuren hatt fast plass i adventsdekorasjonen min, og det må vera minst 10 år sidan ho vart innkjøpt.



Tala har eg kjøpt på Kremmerhuset. Eg hadde eigentleg sett meg ut nokre nydeleg tal få Annas rom, men sidan eg ikkje skulle ha noko anna der, og portoen var nesten det dobbelte av prisen for tala, vart det desse i staden. Mosen har eg henta i hagen i ausregn i dag, og sviblane kjøpte eg på Plantasjen, men det var berre så vidt det vart kvite julestjerner på meg. Plantasjen hadde ingen, og berre tilfeldigvis fann eg 2 på Ica maxi, blandt alle dei raude:) I morgon skal første lyset tennas, og så er det berre å venta på jula:)

6 kommentarer:

Guttemamma sa...

Herlig,herlig!!! Og skjønner at englene blir helt sesielle for deg..,klem og god natt

Lisemoren sa...

For en nydelig advents stake du har laget. Det gjorde seg godt med svinler og julestjerner. Historien om engelen og niesen din rørte meg også. Man blir ekstra glad i tingene som knytter oss til de vi er glade i og som hjertet banker litt ekstra for. Ha en god natt : )

Therese sa...

Hei. Jeg måtte jo innom deg å titte på den fine adventsstaken din vettu ;) Tallene var fine, de likte jeg. Tror nok jeg kommer til å se etter de ved mitt neste besøk på Kremmerhuset. Selv om de neppe blir brukt i år, for advensstaken for denne julen er ferdig og venter egentlig bare på å bli tent i morgen. Også må jeg bare si at de to lysestakene som står på det lille brettet på bildet du har her på høyre side var uuutrolig lekre. Minner meg litt om en lykt jeg har fra Lisbeth Dahl, men disse var mye mer dekorerte og finere.

Håper du får en flott 1. advent. Tenk at vi snart er ferdig med dette året også. Helt tullete....

Nettelita sa...

Ønsker deg en god adventstid, og en herlg søndag i dag! Adventsstaken din var kjempe fin! KOselig å blande nye og gamle ting.. :)
Klem

Solveig sa...

Så flott adventsstake du har laget:) Den var virkelig fin!
Likte fargen på lysene så godt.
Så fin historie om den ene engelen:) Begge var de søte!

Ønsker deg ei fin uke;)

Kaffekos sa...

Takk for koselig kommentar hos meg. Adventsstaken din var koselig og nesten som min ser jeg. Koselig å kunne pynte opp med ting fra naturen. Ha en fin kveld:)
Klem