fredag 9. januar 2009

Akkurat det eg ønska meg!

Til bursdagen min var ynskjelista mi ganske enkel. Alle som spurde fekk same svar: Gåvekort på Galleri Giga. Galleri Giga er eit lokalt galleri som sel både keramikk, glaskunst og bilete. Eg elskar å sjå på det som er der inne, og det er mykje eg kunne tenkja meg å ta med heim.

No var eg så heldig å få akkurat det eg ønska meg, og i dag var eg inne og kjøpte meg eit bilete eg har sett på: “Badeengler” av Tone Eleshe

Bilder Januar 040Bilder Januar 035

Er det ikkje flott??? Til og med storebror synes det var kjempeflott. Han gjekk inn i stova då han kom heim frå barnehagen, og eit øyeblikk etter kom han stormande inn på kjøkenet: “Mamma! Bildet, da bildet er kjempefint. Mamma eg lika da bildet, da e kjempefint!!” Snakk om god smak:0) Ein anna sak er at han påstod at det var tre Suppegjøkar som satt der! (Kva no det er....;) Eg løfta han opp så han kunne sjå at det var tre englar, og då kom det lettare sjokkert: “ Mamma, da e berre ein av dei som har trusa på!”

Eg nyt synet av det på veggen, og synes eg har vore kjempeheldig. Enno har eg litt til gode på Giga, og går berre og kosar meg med å tenkje ut kva eg skal bruke pengane på……Kanskje ein av dei nyyyyydelege koppane til Sarah Reed……Følg med…..

6 kommentarer:

Monika sa...

det var kjempe fint :)
Smil i kvardagen fra monika

Tante Mimmi sa...

ÅÅÅ! Nyyydelig, og enno betre live!;) Du gløymte å ta bilde av sjokkoladeskåla på nært hold-eller tømde eg den heilt????
Eg skulle snopa fotobladet "ditt" i går, men da klarde eg ikkje veit du... Så no sit eg her med eit som ikkje er verd 70 kr...
Trur eg må låne ditt og kopiere litt! No monterer eg litt ringar slik at eg kan rydda litt i "Butikken".
pst! Du har vel ikkje nytta comic sans vel?????
see you!

Jeanette sa...

Stilig bilde! kunne godt tenkt meg d ja.....Kjekkt å kjøpe seg noko en har sett på en stund.,set så stor pris på d då :) Er jeg på d kanter så får jeg ta turen innom der :)

God Helg!

Guttemamma sa...

Så herlig bilde!! Det er så gøy å få kjøpt sånne ting en ikke kjøper til vanlig! Gavekort er gull!!

SynnePynne sa...

Det var kjempe fine bilder, og takk for tipset om Sarah Reed. Gavekort er genial gave, da får man kjøpt noen som blir brukt og ikke bare noe som blir stuet bort i en krok, om ting ikke skulle falle i smak mener jeg.... :-) Gleder meg til å se skrivepulten du skal male. Ha en fin helg!

mali-mo sa...

Gratulerer med etterlengtet bilde! Sant det er kjekt vel, å ønske seg noe en stund, og så endelig få det ;) Tror det er en følelse mange barn idag går glipp av, fordi de får tingene nesten før de vet at de ønsker seg dem. Haha, no ble eg visst litt dyp he rpå en fredagskveld, får finne sengen ;)

God helg!!