mandag 27. oktober 2008

Min tur.........


Dette biletet seier vel det meste om ståa her i dag. Vakna i dagmorges heiv innpå to Paracet og litt nasespray, og tenkte det skulle ordna seg. Gjekk opp trappa eit par gonger, pusta som ein kval, og fann ut at det var berre ein ting å gjer: Sende ungane i barnehagen, mannen på jobb og krype opp i godstolen med pc`n, lesestoff, litt munngodt og ein pakke Kleenex. Så her sit eg. Dett i dasa, dett i pappen og ikkje heilt god sjølv heller. Anna var vel ikkje å venta etter 14 dagar som levande lommetørkle. Ja,ja. Får nyta det å ha huset heilt for meg sjølv nokre timar. Det er jo litt luksus det og;) Aldri så gale at det ikkje er godt for noko:)
Ha ein fin mandag:)

15 kommentarer:

Merethe sa...

Usj og usj! får håpe du slipper å være syk så lenge..riktig god bedring!

Tove sa...

Stakkars deg som ligg sjuk.... Eg hadde same svineriet heile forrige veke og nokre dagar før det igjen. Er no på beina, berre litt smårusk sit att i kroppen...

Medan du sit og sløvar i godstolen kan eg tipse deg om denne nettstaden: http://www.fuglfoniks.no Såg nemleg at du dreiv kaffibar, og då kan det kanskje vere kjekt å sjå kor andre kaffibarar har det? Denne fantasktiske kaffibaren er det vel verdt å besøke!

God betring til deg, pass godt på deg sjølv...

BO sa...

God betring!!! Kjenner meg igjen som levande lommetørkle! Eg og vart sjuk i sist veke, men det gjekk (nesten) over, med eit sterkt motangrep av paracet, nasadråpar og glovarm dusj mot bihulane!!! (Det siste løyser iallefall opp!).
Godt å vera heime aleine ja!
Men ordtaket; "Når ein er frisk så har ein mange ynskjer. Når ein er sjuk har ein kun eit ynskje: Å bli frisk!" passar iallefall til meg...

Anonym sa...

Hei, hei kjære deg. Tusen, tusen tusn takk for den flotte awarden. Nå ble jeg stolt. Har ikke fått dette før. Med du, hvordan henter jeg den opp? Uff,føler meg flau. Ikke bestandig lett å finne ut av alt.

[ barn i heimen ] sa...

Nei og nei!! Der måtte du igjennom det du også!!

Håper at du får slappe godt av og lade batteriene...når du først er i det...

Ønsker deg en god bedring!!!

Klem.C

Nettelita sa...

Uff og huff.. Du må ha god bedring!
Forkjølesen svever rundt meg og, men foreløbig har den ikke biti på!
Håper dagen i morgen blir litt bedre..

Guttemamma sa...

Fornøyd med den ja!! Nå må du legge deg, husk søvn er medisin!!!Godbedringklem sendes herved

Tante Mimmi sa...

God betring!!!! Berre sei i frå om me skal levere avisa før me køyrer! 06.59!!!! Eller..dei i nabohuset søv ikkje frampå heller!;) Me kan ha tett i nasa klubb!!! :)
Kluten din (æ..min) er blogga!!!
:)

Tante Mimmi sa...

cognac!
mmm! Tomt? Hent hos naboen! (ikkje i det grønne huset!)
(kun til medesinsk bruk!!!)

Tante Mimmi sa...

medisinsk!
såg det betre ut??? Skal eg legge meg NO eller NO???
(ta vekk ordbekreftinga! please!!!)

Lisemoren sa...

Hei på deg. Så leit at du er blitt syk. Får kose deg med huset for deg selv. engle glansene har de mange steder, blant annet i Nordby butikkene og hobbykjelleren. Jeg har til og med sett dem i glanshaugen på toys r us, lekebuikken. Lekebutikker har ofte glans. Tror jeg må legge ut julekortene vi lager på jobben også, de er også enkle og veldig dekorative, med glans selvfølgelig. GOD BEDRING

Anitas hus sa...

Uff da, kjedelig å være syk. Håper formen kommer seg raskt.
God bedring!
Klem:O)

Lisemoren sa...

Hei hei. Takk for gode ord. Jeg er ikke spesielt tålmodig av meg, men jeg elsker jobben min, og barna gir det meg bare energi å være sammen med. Det eneste jeg bruker tålmodigheten min på er når rammebetingelsene blir for stramme, det er ikke farlig med det vi kan styre selv. Nok om meg : ) Håper du er bedre. Englene får du kjøpt på hobbykjelleren sammen med glansene. De kommer i små pakker, tror det var 6 i pakken.Mine er kjøpt i utsalget på lagunen. Jeg gav ikke mye for dem heller. De har mye tilsvarende rundt omkring i hobbybutikkene. Spør deg litt frem. Lykke til i jakten. God natt og god klem til deg.

Solveig sa...

Huff da!
Det var ikke noe særlig nei:/
Du får ta godt vare på deg selv,og drikke masse varmt:)
God bedring!!

Så du og er en limegrønn person;)
Liker den fargen veldig godt jeg ja. Blir spennende å se bilder fra butikken da!

Guttemamma sa...

God kveld! Ja, det er supert med dobbel dør! Velkommen skiltet er kjøpt på annas rom, en av mine favoritt nettbutikker...Jeg har strøket mange ting av listen min idag, har vært supereffektiv!! gaver og kalendergaver fyller skapet vårt på soverommet,ikke lov å titte...fortsatt god bedring!