mandag 22. mars 2010

Visst skal våren koma.

 

Mars 2010 036

I dag har eg vore på ein liten rusletur i hagen, for å sjå kva som stikk hovudet opp no når snøen er vekke. Jammen veks det fort, og det er tydeleg at NO er våren undervegs.  I går kveld sang til og med svarttrosten for full hals:)

Mars 2010 039

Under kristornen blømer Krokusen for fullt. Alle bæra de ser er Kristornbær, og i bakgrunen kan de sjå masse små kristornplanter. Om nokon vil ha ein Kristorn er det berre å sei i frå. Me druknar i Kristorn i hagen. Etter å ha sagd ned eit par stykker har me framleis 5 stykker i hagen, men eg trur det ryk eit par til i år.

Mars 2010 052

Dette er den fyrste spede spira på Peona mi. Kanskje ho kjem med blom i år.......

Til slutt må eg berre vise forskjellen på årets vinter og fjoråret. I januar i fjor såg ranunklane mine slik ut:

Bilder Januar 267

I dag, 22.mars var dette alt eg fann. Eg lurer litt på om dei i det heile har overlevd vinteren.......Me får sjå.

Mars 2010 044

Ha ein flott mandagskveld♥

3 kommentarer:

Anita sa...

Herlige vårbilder du viser her, det er mesten som en kan lukte vårene, bare ved å se slike bilder..

....hm eg blei litt i tvil med heila akvariet ditt eg o. Eg såg vist ikkje heilt itte kor stort og dyrt det var eg på bilde du viste....
Eg og sønn min var faktiskt i dyrebutikken i dag me. Eg lokket litt i han, og har fått han til å begynne akvarietlivet litt i det små... Så nå liker han kampfisker...eller det vil si kampfisk. For du kan vistnok bare ha en stk.kampfisk, ellers så går de til kamp på hverandre...:) Så for et bittelite akvarium + stein, mat, og noe vannmiddel, og ikke minst 1 stk. fisk...til den nette sum av 298,- hehehe. Så jeg tror vi begynner der jeg...hehe, så får vi heller se hvor stor interessen blir etterhvert.:)
Ha en fin uke!

Klem Anita

ps: mannen kjeme him på onsdag, å da må han begynne med å sette glassene i drivhuset.....:)

Rosa sa...

åh, heldige du!!! Her er det berre våt og grå og ekkel snø som veks i hagen. Eller, den veks forhåpentlegvis ikkje meir no, sjølv om facebook-rapportar frå nabobygda melder om snø i lufta...

God veke!

klem

Lisemoren sa...

Å for et liflig syn. Jeg husker da du viste meg peonspirene dine i fjor. Da løp jeg ut i min egen hage og der var jammen mine også kommet. Men i år ligger mine peoner under snø. Krokkusene også. Men det er heldigvis ikke så mye igjen av snøen heldigvis. Jeg har gravd frem noen bed for å få fortgang i sakene her, he,he.

Men våren er her, det kjenners på temperaturen og merkes på lyset.

God påske Henriette

Klem fra Lisemoren