søndag 21. mars 2010

Medan me venta på våren.......

 

....har eg strikka og strikka. Plutseleg var det kjekt, og eg tenkte at eg måtte smi mens jernet var varmt. Det resulterte i tunikaen eg viste for eit par innlegg sidan, og  denne tunikaen de ser her er allereie teken i bruk:

Mars 2010 031

I tillegg er eit par prosjekter til nesten fullførte, så eg er i grunnen strålande nøgd:0)

No gler eg meg til å ta fatt på nye prosjekter i påskeferien. Nedtellinga til ferien er begynt, og på fredag reiser me å hytta. Me pussa ganske mykje opp i fjor, noko de kan sjå her og her. I år skal det og pussast opp, men no i påsken ska me berre nyyyyyta.

April 2009 134

Oppi senga her, skal eg kosa meg med både strikketøy og bok. Hæææærleg:0)

Ha ein  flott dag♥

4 kommentarer:

Anonym sa...

Nydelig tunika!!
klem Igi

Guttemamma sa...

Bevilger meg en tidlig påskeferie fra bloggen og derfor:en riktig god påskeferie til deg og dine,kos deg med både strikketøy og bok på den koselige hytta deres!! Tunikaen er nydelig!!
klem

Lisemoren sa...

Den tunikaen ble veldig skjønn. Er sikkert en liten frøken dings som er fornøgd.

Blir spennende å se hva du gjør på hytta i år. Vi har kjøpt oss en gammel hytte også, men vi er så i stuss om vi skal begynne der eller her hjemme (vi skal bygge litt på). Vi får se. Når jeg kommer ut av tenkeboksen kan jeg heldigvis gå rett inn her til deg og hente inspirasjon.

Kos deg på hytta, jeg skal også lese krim, og spise snop så jeg må sykle helt til sommeren etterpå :)

Klem fra Lisemoren

mali-mo sa...

Så fin strikking!

Hørtes herlig ut med hyttepåske, og jeg har samme planen. Gjøre ingenting, bortsett fra litt turer og håndarbeid ;) Holder på med brodering av bunadskjorte til mannen og ull strikkebukse til lillemalien;)

God hyttetur!