tirsdag 16. mars 2010

Forandring fryder????????

 

Div bilder oktober 251

Dette bietet er eit 1,5 år gamalt bilete frå sofakroken vår, men det er ikkje mykje som har endra seg. No har eg hamna i tenkeboksen.......Akvariet var ein investering eg hadde drøymt om lenge, og som eg var kjempelukkeleg for å få i hus, men no......

Stova vår er ikkje av dei største, og vanskeleg å møblere. Me har ikkje for mykje sitteplass, og akvariet er rimeleg dominerande. I tillegg er den 5 år gamle svarte skinnsofaen superpraktisk, men absolutt ikkje det eg ville valgt no.

Dei siste månadane har tanken på å selgja akvariet dukka opp stadig oftare. No har eg plutseleg inkludert tanken på å selgja sofaen og.......

Korleis sofakroken ser ut kan du sjå her. Eg lurer på å fjerne akvariet og bytte ut sofaen i noko slikt

0180700_StingHjorne

Ikkje denne varianten, men den noko liknande i ein mørk gråblå farge. Kanskje 3 + 3 + sjelselong.....Kva trur du?????

Dette er ikkje drøfta med husbonden, og det skjer ikkje i morgon, men tanken er der......Kom med synspunkt:0)

Ha ei flott veke♥

4 kommentarer:

Veronica sa...

Dere hadde det kjempe fint, men kanskje du skal lufte ideen med husbonden og høre hva han sier?

Forandring fryder sier jeg, er altfor glad i å bytte ut ting tror jeg:p
men så har jeg akkurat solgt både sofa og stol og diverse, og kjøpt nytt:p

Ha en flott dag videre. :)

Anita sa...

Forandring fryder, det er heilt sikkert!!! Den type salong som du viser bilde av er jo ikke bare kjempe fin, men også veldig praktisk....tenker på at det er god plass til å samle mange mennesker sammen....men snakk da med husbonde først, før du hiver deg på finn.no...hehe.

Akvariet kan forresten jeg kjøpe, hvis det blir aktuelt med salg..:)har en sønn som sømfarer finn.no på akvarier. Han sparer til et hjem for sine fremtidige fiskevenner..

Klem Anita

Inger Johanne sa...

Hehe... Ja, akvariet tar jo eindel plass, men kjempekoseleg er det jo... Me er jo svake for fisk her i huset!

Sofaen kan eg vere enig med deg i.. Har jo sjøl svart skinnsofa, og er ikkje overbegeistra.. Men det er vel andre som har meir dei skulle ha sagt enn meg..hehe..

Klem t deg!

Anonym sa...

Einig med deg! Eg ønsker meg ein lys grå sofa sjølv, men trur me må slita ut den me har først. Får god hjelp av pusen. Helsing Elisabeth K