torsdag 18. mars 2010

De må spara på vatnet!!!!

LB_-_Vann__kraft__s_162134c

Det er meldinga me høyrer støtt og stadig for tida. Det er jo vannmangel må veta! Kan du tenka deg! Vannmangel på vestlandet! Joda, etter 3 mnd med snø i staden for regn skortar det på drikkevatnet, men eg kjener eg protesterer litt på denne påståtte vanmangelen.

fall2h258w2E4

Det er jo berre til å sjå seg rundt, så finn me vatn i alle retningar. Berre på veg til barnehagen i dag passerte eg ei elv, eit STORT vatn og eit lite vatn - alle fulle av - nettopp - vatn! Eg er fullt klar over at me ikkje berre kan rusla ut og drikka dette vatnet, men eg er 100% siker på, at om det vart naudsynt, kan me koka, rensa og drikka det.

Etter å ha tilbragt ein del tid i Israel og Palestina synes eg at vannmangelen vår er noko overdreven. Der og mange andre stader i verden tyder vannmangel nettopp mangel på vatn. Når det er tomt er det TOMT. Då er det ingen andre stader å hente vatnt. Ingen store vatn og elvar som ligg klare og ventar i tilfelle drikkevasskjelda går tom.

1048700815_29_jpgNone_medium

Dermed vert dette eit lite hjartesukk frå meg. Spar på vatnet, men lat oss ikkje gå av hengslene. ME HAR VATN!!!! MASSE vatn. Og kjenner eg Vestlandet (og resten av Norge) rett , regnar det nok snart nok til at me kan opne springen utan å bekymre oss for at drikkevasskjelda skal vere tom.

Ha ein flott dag♥                                                                                                                                                                                                                                          Bilete frå Google

3 kommentarer:

Guttemamma sa...

...blir som da jeg for mange år siden klagde over at jeg var blakk. Søsteren min var oppgitt og mente at jeg var langtfra blakk,hadde jo flere tusen på sparekonto...

Rosa sa...

Sant det, om ein ser rundt seg manglar det ikkje akurat på vatn. Og snøen smeltar jo, den òg??

Imorgon er det meldt store nedbørsmengder, og då tenkjer eg det vert meir vatn både her og der, enn nokon har ønska seg.

God helg!

Lisemoren sa...

Sånn som det har regnet her idag, og denne resten av uken også, må da "krisen" snart være over, spør du meg.

Vi har lenset sandkassen på jobben som gale hele uken, for der var det blitt et farlig dypt vannbasseng istedenfor. Så det gikk på sikkerheten løs. Når vannet samler seg der så fyller nok bassengene til vannverket seg også tenker jeg.

Jeg har som deg hatt problemer med å ta dette helt på alvor.

Tror nok lett jeg kunne blitt vant til slike tørre og solfylte vintre.

God helg Henriette

Klem fra Lisemoren