torsdag 12. mars 2009

Heilt utan dybde;)

Dette vert eit innlegg heilt uta noko særleg dybde. Men eg MÅ berre visa fram dei nyyyyyyydelege Sarah Reed koppane eg har kjøpt meg. Nokre av dykk hugsar kanskje at eg fekk gåvekort på eit lokalt kunstgalleri til bursdagen min, og høgt på ynskjelista hadde eg rosekoppar av Sarah Reed. Eg har venta på at akkurat dei koppane skulle koma inn, og på mandag var dei der!!!! Jippi!!! No drikk eg kaffi og te av verdas finaste koppar:) Berre sjå:

Mars 091

Mars 084

Ikkje nok med at dei er vakre utanpå, men og inni er dei små kunstverk.

Mars 086

Og for å toppa det heile kjøpte eg meg ei Lisbeth Dahl tesil med rosa "diamant" til å ha teen i. Var det nokon som sa "grunn"????

Mars 105

Vakkert er det i alle fall:) Og når koppane ikkje er i bruk pyntar dei opp på den fine hylla på kjøkenet mitt. Kanskje nokre av dykk hugsar hylla frå dette innlegget. Då visste eg ikkje kva eg skulle ha i ho, men det ordna seg etterkvart;) No ser ho slik ut:

Mars 072

Mars 071

Så fekk de ein gløtt inn på kjøkenet og;) Kanskje eg viser fram den nydelege kirsebærfarga bjørkeinnreiinga ein dag og. Må berre bloggifiserast fyrst, hi,hi. Er så glad i kjøkenet mitt, og ville ikkje ha bytta det ut, sjølv om eg synes kvite kjøken er fint. Var forresten på IKEA og henta eit heilt kjøken på sjølvplukk på tirsdag, men det er ei anna historie. Hytta skal få nytt kvitt Ståt kjøken frå IKEA til påske. Før og etter bilete kjem når alt er på plass:)

Ha ein flott dag:0)

10 kommentarer:

Guttemamma sa...

Opplever ikke deg som grunn akkurat..! Men det går jo så fint å kombinere vakre ting rundt seg med mer viktige tanker og engasjement! I bloggen min viser jeg jo mye ineriør, men de som kjenner meg vet jo at at det bare er en liten del av meg. feks har jeg et glødende engasjement i forhold til politikk, særli skole og omsorgbiten,brenner for like rettigheter til alle, hater rasisme og urettferdig fordeling m.m.
Men jeg elsker å stulle i heimen og!! :-)
KOppene var utrolig fine og jeg skjønner godt at du har ventet på de. Ha en fin ettermiddag,vennen!
Klem

@afjo72 sa...

Søte kopper :o) Og man trenger vel ikke alltid å være så "dyp" heller - det må være rom for smågleder :o))

Anonym sa...

Så lekre kopper! Kjempe fine! Håper du får en fin kveld.

Linda sa...

Så herlige kopper, med nydelige roser!
Koselig blogg du har!
Masse fint å se hos deg :O)
Kommer gjerne tilbake hit.

Ha en fin dag videre!

Dentinista sa...

Nydelige kopper!!!
Ja takk til te med melk oppi der!!!!
Og hyllen ble perfekt!!!

Klemmmm

Tante Mimmi sa...

Sjå der ja! Du får det til!:)Flotte koppar!!
Og eg blir med på tur!! Torsdag? (Det er den dagen eg kan..)(Hardt program)

Mannen meinte muffinsen var akkurat slik dei skulle væra...(sjokk) Konklusjonen er at eg ikkje likar slik deig så godt! Trur eg er meir jærbaksttype;)

Rosa sa...

Heldigvis treng ein ikkje løyse verdensproblem i alle bloggar, eller alle blogginnlegg. Når det er sagt er eg sikker på at mange verdensproblem kunne vorte løyst på ein god måte om problemløysarane hadde slike vakre koppar å drikke kaffien eller teen sin frå! Tesila var òg riktig nydeleg.

Lukke til med hyttekjøkken! ;)

Anita sa...

Treng ikkje alltid har innlegg med dybde vell??? Syns det va knall kjekt eg å få sjå dei flotte koppane dine!! Dei ville du visa i dag;-å det forstår eg godt...dei var nydelige!!!
-Ada-

Løvetann sa...

Dødslekre koppar. Eg trudde egentlig eg hadde lyst på Green Gate men nå vett eg sannelig ikkje.

God helg!

rosa:-) sa...

Sååååå nydelige kopper!! Kjenner jeg blir helt GRØNN av misunnelse. Samler på kopper/krus med rosemønster og nå ser jeg at jeg absolutt mangler en kopp eller to.
Kos deg masse!