tirsdag 17. februar 2009

Det snør og det snør................

Dette var det me vakna opp til i dag morges, og det etter at det hadde snøa 25 cm opp den gamle snøen natt til sundag, før det gjekk over i regn, og altså i går kveld over til snø igjen.

Bilder Februar 222

Småfuglane treng jammen litt servering i dette været. Ikkje mykje mat å finna ute..........

Bilder Februar 229

Hengeselja på verandaen fann eg nesten ikkje att.......

Bilder Februar 225

Då er det kjekt å finna fram eit av maleprosjekta mine.

Bilder Februar 230

Denne benken var ein avlagt, trekvit Ikea benk, full av tusjflekkar og skriblerier. No er han malt kvit, og så har eg malt på dette koselege paret.

Bilder Februar 231

Dei skal få fargar i morgon;) Eg må tilstå at eg var innom ein interiørbutikk og tok masse bilder av ein Sia benk som stod der, og dette er litt av motivet som var på. Billegare å male denne, enn å betale dei 1300,- den kosta;) Følg med, følg med, så får de sjå det ferdige resultatet;)

Ha ein flott dag:0)

4 kommentarer:

Veronica sa...

Benken var kjempe fin:) Blir spennende å se den helt ferdig:)

Ha en fin tirsdag:)

Verandasol sa...

Hei, den benken blir jo veldig søt :) Spennende å se ferdig resultat!

Jannicke sa...

Veldig fin benk!
Blir spennende å se ferdig resultat!
Likte blomsterbildene dine i forrige innlegg!
Kirsebærblomster er nydelig!

Ingunn LGF sa...

Så flott benken ble!

Ha en fortsatt fin uke, klem fra Ingunn