lørdag 6. desember 2008

Ventetid...............

Nå tenner vi lyset.
Hva venter vi på?
Hva fyller oss alle med glede?
Vi venter på Jesus, Han komer fra Gud
med fred til oss alle her nede.

Vi venter, venter, nå kommer Han snart.
Vi venter, venter, er det så rart?
Vi venter, venter når julen er nær.
Vi venter, venter for snart er Han her.
Geir Hegersrøm



Me er midt i ventetida, og mens ungane synes tida sneglar seg avgarde fram mot jul, synes eg dagane rasar av garde i eit voldsomt tempo. Resultatet for min del, er at eg brått har fått ein voldsom ryddetrong. Me har i lengre tid hatt eit rom som skal verta kontor, og i påvente av at dette skal verta ferdig, har stova fungert som kontor. Ikkje særleg koseleg, og hin dagen fann eg ut at NO var tida inne. Eg sette i gong, og etter 2 dagar med intens rydding, har me fått kontor, og eg har fått stova mi att:) Fantastisk kjekt:) I dag er det pepperkakebaking på programmet. Hvis eg finn att kameraet kjem det nok eit bilete eller to. Tusen takk for awardane som har ramla inn i mitt "fråvær". Skal få eit heilt eige innlegg seinare;) Ha ein flott laurdag!

5 kommentarer:

♥ Stines hverdag sa...

Fine ord...
Ønsker deg en velsignet adventstid!

Therese sa...

Du har ikke litt ryddetrong til meg også? For her er det TOMT om dagen. Skal snart i seng og lade opp til i morgen, så får vi se ;)

Guttemamma sa...

Har visst glemt å si at jeg har noe til deg i mitt forrige innlegg..klem

Lisemoren sa...

Kanskje du kan sende meg litt ryddetrang også, ikke for det, jeg har akkurat ommøblert stuen. Herlig. Kan du ikke vise litt fra kontoret og stuen din også ? Jeg likte uansett det nydelige diktet ditt. Kom helt i stening. Håper dere koste dere med pepperkakebakingen.

Solveig sa...

Hei hei:)
Jeg har noe til deg inne hos meg!!
Er ryddig å fint hos deg nå da;)

Ønsker deg ei super uke!