fredag 4. desember 2009

Etterlysning!!!!

Bilder desember 015

Har nokon sett julestemninga ?????????? Eg les blogg etter blogg, der pepparkakedufta breier seg i huset, medan pakkane vert innpakka i lekkert papir med heimelaga nostalgiske merkelappar. Julemusikken kling i bakgrunen, og grønsåpedufta vitnar om nyvaska kjøkenskap. Det rett og slett osar julestemning i bloglandia, MEN IKKJE HER!!!! Eg er for ein gongs skuld tideleg ute til meg å vera. Julekorta ligg klare for utsending, og mesteparten av pakkane er i havn men JULESTEMNINGA ER TOTALT FRÅVERANDE!!!! Resultatet er at eg ikkje kjem i gong med noko av det andre eg skulle ha gjordt før jul.

Herved er etterlysninga sendt ut: Har du litt julestemning til overs, så send ho hit umiddelbart! Ellers kjem jula til å kome som julekvelden på kjerringa........

I morgon prøver eg å bake pepparkaker med ungane, og sette julemusikken på full styrke. Kanskje det kan hjelpe.......

4 kommentarer:

Svigerinno sa...

Eg kan godt vera med deg å leita, for eg finn den heller ikkje!!!!

Troen og Haapet sa...

..mens jeg har mer enn på lenge;))
Aaaaner ikke grunnen for det, men slik ble det dette året. Har ikke gjort mer eller mindre enn før heller. Har bla handla kun èn julegave av 15!
Kankje er det snøen som laver ned her jeg bor nå.Ja, det har faktisk snødd siden torsdag;) Det er trivelig!
Kanskje fordi jeg endelig har TID til å tenke?(sykemeldt)
Ønsker deg en fortsatt fin helg, og måtte julefølelsen komme å ta deg;)))
Klem

Anonym sa...

Jeg har ikke funnet julestemninga helt ennå jeg heller.... Satser på at den kommer imorgen.

Klem Igi

krepsemor sa...

Samme her, men dere: Julestemning nå? Vi er jo bare helt i begynnelsen av desember måned enda! Det er jo meningen at det skal bygge seg opp til jul, for hvis julestemningen kommer allerede nå, blir den jo bare oppbrukt til jul??? Nei, nå er det advent, ikke jul enda folkens!
Ha en fiiiiin advent (først)