torsdag 24. september 2009

Det tutlar på fram

 

Slik såg kroken ut for nokre dagar sidan:

August 442

Og slik ser han ut no etter at svigerinna og eg har tapetisert og sett opp plater:

September 042

Sakte men sikkert tek det nye rommet form. I morgon skal eg kjøpa lister, og på laurdag skal det listast, hengast opp hyller og bilete.

September 045

Det skal verta kjekt å bli ferdig, og ikkje har det kosta så mykje heller. 1 rull tapet til 399.- og tapetlim. Platene hadde me ståande i garasjen. Dei har husbonden redda frå søppla, då malerbutikken skulle hiva dei pga at dei var skada i falsen, men me berre kutta vekk dei øydelagde delene og brukte resten. Hyller vart innkjøpt på IKEA i vår, og den eine kosta den nette sum av 49.-  Eg reknar med at totalsummen på oppussinga, inkl nye sengklede, sengeteppe og hyller frå IKEA  kjem på ca 1200.- 

Neste oppdatering får verta når alt er ferdig:)

Ha ein fin kveld:0)

5 kommentarer:

Jeanette sa...

Så fint det ble :))
Og for noen flinke damer :))
God helg!

Lisemoren sa...

Så lekkert det blir her for frøken dings da. Et riktig drømmerom. Det er så gøy å pusse opp barnerom.
Jeg tok engelens for noen år siden. Da arvet vi en del gamle lekre møbler som jeg malte i samme farge. Nå angrer jeg bare på at jeg ikke tok vare på enda flere av de gamle møblene, sukk.....

Akkurat som hos deg ble det ikke så dyrt, men gjett om enegelen var fornøyd. Nå vil hun imidlertid style og stasje selv, og hun vil gjøre det om til et ungdomsrom. Jeg older på å manne meg opp til å la henne prøve seg, men vet ikke om jeg klarer det. Hun har ville maleplaner.

Ha en flott helg Henriette. Klem fra Lisemoren

Lykkeliten sa...

Skikkelig koselig blir det.
Deilig at det ikke trenger å bli så dyrt bestandig!

Brit Strikkenerd sa...

Det blir et lekkert prinsesserom:)
Takker for titten inn til meg og for at du vil vere med på julegavekalenderlotteriet:) Trekning i løpet av morgendagen og det kan jo bli deg :)

Bea sa...

SÅ koselig det blir!
Artig å følge med underveis. Ser jo forandringene fra hvert innlegg:o)

Det var ikke vanskelig å sette inn og lage fotoboken til Japan photo.
Klem