tirsdag 10. mai 2011

Borte, borte, tittei…………

 

imagesCA7M78ES

                                                                                 Bilde lånt frå Google

Då kikkar eg forsiktig inn i bloglandia att. Har vore vekke leeeeeeeeenge, utan særleg anna årsak enn total blogsperre. Faktisk så ille at eg knapt nok har lese andre sine bloggar. Men i det siste har eg kjent på lysten til å blogge att, og om eg kanskje ikkje oppdaterer veeeeldig ofte så håpar eg å kikke innom i ny og ne;) Tusen takk til Guttemamma som til og med har etterlyst meg. Så koseleg at nokon faktisk har savna meg.

Her har det skjedd litt sia sist. Ny sofa er på plass, og stova vart såååå fin:0) Berre sjå:

Jul 2010 - Mai 2011 245

Alle i familien er storfornøgde med nyanskaffelsen, som storebror sa; Me har mjuk sofa!!! Fort gløymde me at det faktisk tok 5 mnd frå me bestillte til sofaen ankom, men den som ventar på noko godt……..

Ellers så har storebror fylt 6, og vore på bli kjent dagar på skulen, og møtt både lærar og klassen han skal gå i. STOR stas! Frk. dings teller ned til sin 5 års dag i Juli, og begge to er svært opptatt av familiens nyaste tilskot, som foreløpig befinn seg i mamma sin mage, og er venta å gjera sin entre i Oktober;)

Då er statusrapport avgitt, og så håpar eg sjølvsagt å vera attende før de anar;)

Ha ei flott veke:0)

7 kommentarer:

Rosa sa...

Ååååå, så kjekt å høyre frå deg igjen!! og for ei fantastisk flott oppdatering! Gratulerar så mykje med den vetle i magen og med snart-skulegut-6-åringen.

Du har absolutt vore sakna her hjå meg òg, så no gler eg meg berre til fleire koslege innlegg frå deg.

Hej så lenge ;)

Lykkeliten sa...

Så hyggelig å se deg igjen!
Rart med det vet du, en savner dem en pleier å stikke innom hver dag;-)

Koselig med slike hyggelihe nyheter også da!

Klem Lykkeliten

Guttemamma sa...

HERLIG å ha deg tilbake og HERLIG å høre at alt er bra med dere!! OG så koselig med en liten skatt i magen,gratulerer!!
Kjempefin sofa også!!
klem♥

Anonym sa...

Gratulerer med baby i magen :-)

Linda S sa...

Gratulere med den lille i magen! Eg har to jenter som er født i juli, så vi har også begynt å snakke om bursdagane deira (men først blir det nok fødsel her også.. trulig enda eit julibarn).

Fin sofa. Det skulle vi også ha kjøpt oss (har hatt den vi har sidan lenge før vi fekk barn). Men kanskje ein gong, for den som venter på no' godt venter jo ikkje forgjeves ;)

Anonym sa...

Hei. Ja tru det eller ei så er jeg også ofte innom sia di for å høre/se siste nytt. Kjedelig når det ikke er noe opptaterin....men desto kjekkere når. Har lurt fælt på hvordan det står til "over haugen".Så kjekt å høre om familie auke. Klem fra Inger

G U R O sa...

Det vart kjempefint!! Håpar formen er god:-) Klem frå meg.