søndag 14. mars 2010

Utrykning!!!!

Neida, det er ikkje så alvorleg som det høyrest ut;) Svigerinna mi utfordra meg til å lage ei politibilkake til nevøen min sin 5 års dag, og her er resultatet:) Ikkje perfekt, men eg er ganske så fornøgd med meg sjølv:) Lokket laga eg av Marsmallow fondant, og det vert svært så bra. Har aldri gjordt det før, men det var enkelt å lage, og lett å jobbe med.



Ynskjer dykk ein god sundag med eit bilete frå Mars i fjor. I år er ståa noko annleis, eg klarte ikkje ein gong å grave meg ned til Timianplanta i urtehagen min pga av all snøen.....Men no er våren på veg, sjølv om det har snøa i dag. Eg har nemleg sett både Snøklokker og Krokus!!!!



Ha ein god sundag♥

3 kommentarer:

Lisemoren sa...

Stilig politibil. Du er nok en snill tante ja. Kan du ikke skrive et innlegg med oppskriften og fremgangsmåte på den marsmellowstingen. Kunne godt tenkt meg å prøve det. Jeg har smakt kaker med det og de smaker jo kjmpegodt.

Ellers venter vi jo med lengsel og smerte på våren alle mann tror jeg. Selv om jeg koser meg veldig på ski. Godt du har sett vårtegn. Her ligger snøen på halmeteren ennå, det er helt vilt.

Klem fra Lisemoren

Veronica sa...

Wow, Du kan virkelig det å lage kaker ser jeg:)
Den var jo utrolig stilig!

Ha en nydelig søndag!

Guttemamma sa...

WOW,så flott kake Henriette. Ikke bare kaffe du kan lage...
søndagsklem